maandag 16 september 2013

Vorige week..

Vorige week was het dan zover. De Algemene Tentoonstelling van het quilters gilde in Alkmaar.
Voor mijn winkel de vuurdoop, de eerste beurs!
Spannend, dat zeker. Wat gaan ze van mijn stand vinden, van mijn lapjes en andere snuisterijtjes die ik bij me heb.

Maar voordat ik dat kon ervaren moest er eerst nog een heleboel gebeuren. Lijstjes maken met wat er allemaal mee moet. De fat quarters aanvullen en snijden. Pakketten maken. Nog een hele mooie foto uit laten vergroten. Al met al een heleboel hus.

Maar het is gelukt om 5 uur zondagmiddag vertrok in ons autootje richting Alkmaar.
Onderweg nog een Mac. gepakt, ja je moet wat he als je zo rond etenstijd vertrekt. Om half zeven kom ik aan bij de Grote kerk. Plekje niet van de deur om alles uit te laden en naar binnen te brengen.
Ik heb stand nummer 18, wel helemaal achteraan, dus ver sjouwen. Maar ach, heb ik gelijk weer mijn sport gehad voor de dag.
Tot 8 uur had ik de tijd om alles op te bouwen en gezellig aan te kleden. Nou ik kan je vertellen dat de tijd vliegt, het was zo 8 uur en ik was nog lang niet klaar. Dan maar de volgende morgen voor het begin van de tentoonstelling de boel afmaken. En dat is gelukt.
Zie hieronder het resultaat van mijn werk.

Jullie zien het JUUD EN LZ'TJE de quilt van Bee met een boek hangt er. Dank voor de Tip. Speciaal voor jullie.

Ik heb genoten van alle mensen die voorbij gekomen zijn, waar ik mee gesproken heb . Allemaal zulke leuke reacties, echt hier groeit een mens van.
Dank jullie wel voor jullie lieve en enthousiaste reacties.
in de stand hadden we ook een leuke give away bedacht ( met dank aan AM) , stop je naam en e-mail adres in de glazen pot voor de nieuwsbrief en maak kans op een mooi Sweet sixteen stofpakket.
Afgelopen donderdag heb ik de pot omgekeerd en uit alle kaartjes een gelukkige winnares getrokken.
Het is Gemma uit de bollenstreek geworden. Ze heeft inmiddels al gehoord dat ze de winnares is geworden en het stofpakketje is onderweg met Tante post.

Wie weet ga ik volgend jaar weer. Moet er nog eens goed over nadenken. 
Maar ik heb ervan genoten.

GROETJES WILLEKE




3 opmerkingen:

  1. Maar nu de hamvraag, heb je reacties op die quilt gehad? In welk boek staat het patroon, volgens mij heb ik hem namelijk niet en dan zou ik t boek graag bij je willen bestellen. Fijne avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willeke wat zal dat spannend geweest zijn allemaal!
    En veel werk, dat kan ik me voorstellen.
    Maar je stand ziet er geweldig gezellig uit.
    Zo jammer dat het deze keer in Alkmaar was, was me echt veel te ver.
    Hoop dat je goede zaken hebt gedaan en misschien een andere keer weer.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je stand was heel leuk hoor.
    Leuk je daar gesproken te hebben toch..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen