dinsdag 24 september 2013

Nog plaatsjes vrij

Er zijn nog plaatsjes vrij bij de cursus van a.s. vrijdag.
We gaan dan beginnen met het maken van een quiltmand.
In deze cursus ga je een mooie grote stevige mand maken, helemaal van stof waarop geappliqueerd en geborduurd wordt. Een intensieve cursus, maar met een geweldig leuk resultaat. Een aanwinst voor je interieur.
Datum: vrijdag 27 september ,vrijdag 11 oktober,vrijdag 1 november.
Tijd: 10.30 tot 16.00 uur.
Kosten: € 60,00 excl. stoffen , incl. Timtex voor de versteviging van de mand.

Dus ben je nu meteen helemaal verliefd op deze schattige mand geworden, geef je dan alsnog snel op en doe a.s. vrijdag al mee. info@fatquarters.nl



3 opmerkingen:

  1. oh wat jammer dat ik niet alle datums kan, ik vind die mand wel echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cursus. Jammer dat het voor mij te ver weg is.
    Met zoiets moois had ik wel willen pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms vind ik het echt jammer dat ik moet werken . it is weer z'n moment!

    BeantwoordenVerwijderen