dinsdag 13 november 2012

Zal ik wel, zal ik niet..

jullie al laten weten en laten zien waar ik momenteel druk mee aan het werk ben.

Nou misschien dan het eerste gedeelte, of toch een vage foto ervan? He nee, laat nou maar gewoon zien.
OkeOke, eerst een korte inleiding dan.
Het is op het ogenblik in quilt land erg populair om een BOM uit te geven of er aan mee te doen.
Nou vind ik dit zelf ook erg leuk en ben eens op zoek gegaan naar een originele BOM.
Maar ach, andere winkels zijn hier natuurlijk ook al lang mee bezig. Waar vindt ik nou nog een BOM die nog niemand heeft.  Hmmm eens denken, wat dacht je van zelf een BOM maken.
Hellup, hoe wat waar, wanneer!!!!

Nu heb ik al enige tijd geleden een prachtige antieke quilt gezien, deze heeft mij vanaf dat moment al behoorlijk geïntrigeerd. Hij kwam voorbij op een weblog en in een mooi boek.
Ik heb hem eens grondig bestudeerd en besloten dat dit mijn BOM gaat worden. Oude blokken opnieuw maken, nieuw bedachte blokken invoegen en er ontstaat een nieuwe quilt.
De maat van de quilt ligt nog niet vast, maar dat er veel en mooie blokken inzitten is zeker.


Ik hoop deze BOM ergens volgend jaar te kunnen presenteren.
Niet gelijk in januari, zo snel ben ik nu ook weer niet,
Maar hou het blog en de website in de gaten t.z.t.

Groetjes Willeke

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig, vandaag is het bericht wel te lezen.
    Leuke blokjes, maar is dit nou de BOM of zijn het zo maar wat blokjes bij elkaar die er in gaan komen?
    Je bent lekker druk bezig met van alles, leuk toch?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al flink wat blokjes gemaakt! 't Wordt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen