woensdag 14 november 2012

Naaien op mijn Feather Weightje

Zo leuk om te doen, ben helemaal niet zo'n naaimachine fan, maar deze heeft toch mijn hart gestolen.


De Bernina 440 blijft in de tas staan en komt er nog maar zelden uit.  Het is mijn kleine machientje die hier de show steelt.
Ik kocht mijn machientje trouwens via E-bay in Engeland. Ik hoefde niet te bieden, deze werd aangeboden voor een vaste prijs. Zaterdags gekocht en dinsdags al in huis. Helemaal toppie toch, een mooi dat ze nog is dat oude besje uit 1952. Heb haar helemaal mooi opgepoetst met Pledge. Hier deden we vroeger al de tafel mee poetsen. Werkt echt super.

Gisteren verrichte zij ook weer goede diensten, er werd een mooi blok gemaakt voor de basisquilt.
Met natuurlijk de hele mooie stoffen van Double Choclat by 3 sisters.




2 opmerkingen:

  1. Ach, ook al zo'n beeldig machientje!
    Er werden mooie dingen gemaakt in de jaren 50!
    Veel plezier er van.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die machientjes blijven zo leuk en mooier als de machienes tegenwoordig toch..............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen