woensdag 28 november 2012

Hoog bezoek

Vandaag was het dan eindelijk zover.
Er werd hoog bezoek verwacht in het atelier, dus op tijd de deur open en water voor de thee en chocolademelk al opgezet.
Koekjes in de trommel en afwachten maar....

En ja hoor klokslag half elf ging beneden voorzichtig de deur open en kwam het bezoek de trap op gestegen.
Na een vriendelijke begroeting van de begeleiders van het hoge bezoek dan ook eindelijk de dame in kwestie begroet.

En ja, wie zou het nu wezen........ben je al nieuwsgierig?

Haar naam is Charlotte Isabella Josefine Du Comice

Beter bekend als het aapje Charlotte en haar begeleidster Floor.
Beter bekend van het weblog floor-sunshineandshadow.blogspot.nl.

Ze heeft de hele winkel aandachtig bekeken en genoten van alle stofjes die er te koop zijn.

Ook zelf met een prachtig stapeltje op de foto

De conclusie?

Charlotte heeft genoten van het bezoek en ik ook !


Groetjes Willeke



2 opmerkingen:

  1. Hallo Willeke,
    Wat leuk om mijn lieve aapje Charlotte op je blog te zien staan!
    Ze heeft het erg leuk gevonden in je winkel, wilde eigenlijk niet naar huis.
    Ja, zoveel lapjes heb ik thuis niet natuurlijk, hoewel er een flinke stapel is bijgekomen nadat ik bij jou ben geweest.
    Ik blog maar 1 x per week, dus schrijf ik in het weekend pas over Charlotte en haar bezoek aan jouw mooie winkel.
    Even geduld dus nog.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi stel, die twee! Die Charlotte boft maar dat ze mee mocht en je mooie winkel bekijken. Ziet er prachtig uit Willeke! Ontzettend gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen