dinsdag 22 oktober 2013

Regiodag Rivierenland en quilt tentoonstelling van de Lingelappers in Gorinchem

Donderdag is het dan zover, de jaarlijkse regio dag Rivierenland van het quilters gilde.
En ze hebben mij gevraagd om daar als winkel aanwezig te zijn.
Wat ik natuurlijk een hele eer vind, en er graag bij zal zijn.
Helaas houdt dit in dat de winkel deze dag gesloten is.



En dan nog had ik nog een tweede uitnodiging gekregen, ditmaal van de quiltgroep De Lingelappers uit Gorinchem op vrijdag 25 en zaterdag 26 oktober 2013. Zij hebben een mooie quilt tentoonstelling van woensdag 23 tot en met zaterdag 26 oktober
.

Ook hier kijk ik erg naar uit. Leuk om weer bekende en onbekende quiltsters te ontmoetten en natuurlijk al de prachtige quilt die tentoon gesteld worden.
Ik heb er zin in.


EN DE WINKEL ?
Die is die twee dagen,vrijdag en zaterdag gewoon geopend.
Stien staat met raad en daad voor je klaar.


GROETJES WILLEKE




Geen opmerkingen:

Een reactie posten