woensdag 10 april 2013

Een affo YES

Al een week of twee geleden eindelijk eens een affo.


Helaas foto op zijn kant . Grrrrr !!

Leuk klein quiltje gemaakt van de stoffenserie van Anni Downs "Love to garden.
Ik vind bij dit quiltje het quilten heel leuk tot zijn recht komen zeker om de ovale  afbeeldingen heen. Het springt er echt uit.  Kan je ook wel verklappen dat ik het eigenlijk het leukst vind om kleine quiltjes te maken .Deze meet trouwens 58 x 74 cm, en heeft een leuk randje van prairie points.

Maar snel weer eens een nieuw kleintje uitzoeken om te maken. 

GROETJES WILLEKE





3 opmerkingen:

  1. Leuk quiltje is dat geworden.
    Lijkt me een beetje een paas-quiltje, niet?
    Vind kleine quiltjes ook zo leuk eigenlijk.
    Grote, daar kan je je meer in uitleven, maar kleintjes hebben andere charme.
    Daarom doe ik maar allebei, ook leuk om af te wisselen.
    In mini-quilts-boeken staan zoveel leuke dat ik daar ook al weer een lijst van heb tot 2030.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk quiltje is dit. Enig patroon en heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm zooo leuk, maar dat wist je al. Tot woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen