vrijdag 14 december 2012

KING GEORGE III

Een heerlijk dagje gehad vandaag met Tamsin en Tisa in het atelier.
We hebben bij gekletst en ons tegoed gedaan aan vele kopjes thee, met kerstkrans.
De vorige keer dat ze hier waren, waren beide meiden al begonnen met King George, Tamsin heeft al 1 blok af en Tisa was ijverig aan het snijden en knippen. Ik heb vandaag besloten om ook toch maar mee te doen met deze prachtige King George. Ik werk er alleen aan als deze meiden bij mij op bezoek komen. Dus lapjes uitgezocht en met de mallen van Tamsin aan de slag gegaan, altijd handig toch als de mallen al klaar in een envelopje zitten.

In de middag al een paar stukjes aan elkaar kunnen zetten en vanavond op de bank heb ik de rest gedaan. En ik ben super blij met mijn eerste cirkel. 
Heb eigenlijk gelijk al zin in de tweede, maar helaas ik heb het patroon niet. Dat heeft Tamsin, dus ik moet echt tot onze volgende bee wachten. sh.........



En morgen.... een heerlijk dagje uit met 3 vriendinnen. We gaan naar Dordrecht.
Eerst de Quilt-bee in Dordrecht bezoeken, een quiltwinkel waar ik nog cadeau bonnen voor heb liggen, dus ga wat moois voor mezelf uitzoeken.
Daarna gaan we lekker lunchen en dan naar de kerstmarkt in Dordrecht. Schijnt super leuk te zijn. Gelukkig wordt het droog weer. En we sluiten onze dag af met een etentje.

het atelier is gewoon open, ik heb mijn personeel ingeschakeld (haha) .
Stien neemt morgen de honeurs waar voor mij.
Succes Stien en alvast heel hartelijk bedankt hiervoor.

Groetjes Willeke


2 opmerkingen:

  1. .......it! Maar als zij klaar is, mag jij nog beginnen met t genieten. Veel plezier in dort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je ronde blok mooi geworden! Wat heerlijk dat je zo tussen de lapjes kunt uitzoeken.
    Even geduld dus voor het volgende blok.
    Heb je een leuke dag gehad vandaag?
    Zo, en ook al personeel!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen